Συγκρότηση και προετοιμασία σχολικών ομάδων για την συμμετοχή τους σε σχολικούς αγώνες

1 Να οργανωθούν και να προετοιμαστούν καλύτερα οι ομάδες του σχολείου προκειμένου να συμμετέχουν στους σχολικούς αγώνες.

2.Να καλλιεργηθεί η αξία του «ευ αγωνιζεσθαι», της ευγενούς άμιλλας ,του αθλητικού ιδεώδους .

3.Να ενισχυθούν η υπευθυνότητα ,η αυτοπεποίθηση, η προσωπικότητα και η ικανότητα των μαθητών /-τριών στην υιοθέτηση θετικών τρόπων και στάσεων ζωής .

4.Να αναπτυχθούν δεξιότητες που αποβλέπουν τόσο στην ομαλή κοινωνικοποίηση των μαθητών/-τριών –και κυρίως των μαθητών/-τριών με ιδιαίτερα χαρίσματα- όσο και στην δραστηριοποίησή τους αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες που θα τους οδηγήσουν με βιωματικό τρόπο και ενεργό ρόλο στην παραγωγή και στην κατάκτηση της γνώσης.

5. Να προωθηθεί ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινωνία με την ανάπτυξη σχέσεων επικοινωνίας μεταξύ μαθητών/-τριών ,εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων (έτσι θα επιτευχθεί και η διαθεματικότητα), γονέων ,φορέων τοπικής κοινωνίας ,άλλων σχολείων της χώρας

Ενέργειες Υλοποίησης

Αρχικά γνωστοποιήθηκε στο εκπαιδευτικό και μαθητικό πληθυσμό η πρόταση για συμμετοχή στους πανελλήνιους σχολικούς αγώνες που κάθε χρόνο διεξάγονται -εκτος από τα δύο τελευταία χρόνια εξαιτίας της πανδημίας -την περίοδο Μαρτίου -Απριλίου με κάθε πρόσφορο μέσο:άτυπη συνεδρίαση συλλόγου καθηγητών ,ενημερώσεις στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου,στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην επίσημη ιστοσελίδα του σχολείου ,αλλά και  στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο των γονέων και κηδεμόνων των παιδιών για να επιτευχθεί η συναίνεσή τους και να αποφευχθούν πιθανές αρνητικές αντιδράσεις .Πληροφόρηση έγινε και στο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου για να εξασφαλιστεί τόσο η συνεργασία του όσο και η οικονομική συνδρομή του σε περίπτωση που απαιτούνταν. Ταυτόχρονα ενημερώθηκαν τα παιδιά για τα οφέλη όχι μόνο του αθλητισμού ,αλλά και της ομαδοσυνεργατικής βιωματικού χαρακτήρα μάθησης,που αποτελούσε έναν από τους βασικούς σκοπούς και στόχους της συγκεκριμένης δράσης. Στη συνέχεια και πάντα με τη σύμφωνη γνώμη των γονέων και μαθητών των μαθητών/-τριών συγκροτήθηκαν οι παρακάτω ομάδες:Ποδόσφαιρο αγοριών με συμμετοχή 24 μαθητών,Καλαθοσφαίριση αγοριών με τη συμμετοχή 14 μαθητών,Πετοσφαίριση κοριτσιών με 12 μαθήτριες,Χειροσφαίριση αγοριών με 13 μαθητές.Επίσης συμμετοχές μαθητών /-τριών υπήρχαν και σε ατομικά αθλήματα και συγκεκριμένα στο στίβο με 2 μαθητές και 2 μαθήτριες.

Σε προγραμματισμένο χρόνο και τόπο ξεκίνησαν οι προπονήσεις και η προετοιμασία των σχολικών ομάδων στα αντίστοιχα αθλήματα με πρωταρχικό σκοπό όχι μόνο τη συμμετοχή στους σχολικούς αγώνες ,αλλά κυρίως τη γνωριμία των παιδιών μεταξύ τους καθώς προέρχονταν από διαφορετικές τάξεις και τμήματα ή και από διαφορετικούς τόπους διαμονής  και την κοινωνικοποίησή τους.